Purple Saturn

Welcome to my Purple Saturn

𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨

Welcome to my planet, Purple Saturn
I am Ava, the only official inhabitant of this planet

Have fun!

هلو^^

کونیچیوا^^(چی کار کنم ژاپنی دوست دارم خب😂)

منم^^ انیمه هاشم میدوست

عخش خاله میخواد خواهر زادشو بیشتر بشناسه هاااا

نیلیم 13 ساله^^

من کلا ژاپن و فرهنگشو انیمه هاشو همه چیشو میدوستم*-*
^^
آوا (جین هی یا پرپل مون هم هستم) 10 ساله^^

خوشوقتم ^^

عه یه اونی پیدا کردم *-*

پارمیننننننننننننننننننن بیااااااااااااااااااااااااااااا

همچنین^^
؟

^^

کسی از خودت کوچیک تره اونی میشه برات

عه واقعا ؟
من فکر میکردم بزرگتر میشه اونی*-*

نه یه چیز دیگه میشه که بنده اسمشو نمیدانم :| (ودف واقعا :| )

:/
يكشنبه ۱۱ مهر ۰۰ , ۱۰:۳۵ چراغ راهتون😊 صتی ام😂❤

صتی ام ۱۲ سالمه 

اونی شدم*-*

جین هی 10*-*
مبارک*-*

لطفا وبم رو آنفالو کن

چون میخوام توش قالب تمرین کنم

https://galaxy-land.blog.ir

سلام باشه

لطفا برید گفتینو

چشم
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۱:۱۰ 💙𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💙

سلام رزالین هستم 

این وبی که باهاش کامنت دادم وب شخصیمه 

سلام
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۱:۱۱ 💙𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💙

این یکی کامنت که میخونی فنسایتم هستش 

ممنون میشم هر دو رو فالو کنی 

چشم

سلام، حالت خوبه عزیزم

میشه خواهش کنم وب منو فالوو کنی😍💖

خیلی ممنون میشم ازت💜💜💜

چشم 

سلام عزیزم 

یورا هستم 

خوشبختم 

سلام همچنین
پنجشنبه ۹ تیر ۰۱ , ۱۳:۴۷ 𝙆𝙞𝙢 𝙨𝙚𝙤𝙝𝙮𝙪𝙣

سلاممممم 

خوبی ؟؟

سلام مرسی تو خوبی ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan